ماجراهای من و پست

بیشتر مواقع خریدهای آنلاین با دنگ و فنگ و به سختی به دستم میرسه

دو سه بار بسته های دیجی کالا به یه استان همجوار و مرکز اون استان ارسال میشد و بعد از کلی پیگیری به تهران برگشت داده میشد و روال از اول شروع میشد.


اوایل بهار از سایت ترب، ایرفرایر سفارش دادم( نمیدونم چرا عید که رفتم قشم نخریدم، انگار خرید آنلاین برام راحتتره)

فروشگاه مورد نظر وب سایت خوب و پر و پیمونی داشت و بندر کوچیکی در استان هرمزگان بود.بعد از خرید دو هفته طول کشید و خبری از ارسال نبود.به شماره ای که تو سایت بود دو سه باری زنگ زدم و هر دفعه میگفتن پست شلوغ بوده و بسته ها رو تحویل نگرفته، پیجشون از سایت ترب حذف شده بود و قابل پیگیری نبود.

بالاخره بعد از سه هفته یه کد برام ارسال کردن، بسته از بندر گناوه( استان بوشهر) پست شده بود!!!

بعد از ده روز بسته به شهرمون رسید و تحویل مامور پست شد، بعد از چند روز منتظر مامور پست بودن،از طریق اداره پست، شماره مامور مورد نظر رو پیدا کردم و باهاش تماس گرفتم، روز اول گفت که من مهمون دارم نمیرسم بیام بسته رو تحویل بدم، روز دوم حالش خوب نبود و گفت بسته رو از اداره پست تحویل بگیرید!!!

کیوان رو فرستادم اداره پست بهش گفتن که بسته تحویل مامور شده و اینجا نیست که تحویلت بدیم.مامور هم جواب نمیداد.

روز بعد زنگ زد و گفت دارم میرم اداره دارایی بیا اونجا تحویلش بگیر، گفتم که شما باید بسته رو به ادرس من تحویل بدید، گفت پس همونجا باش تا بیام تحویل بدم.

نهایتا مجبور شدیم بسته رو یه جای دیگه از مامور پست تحویل بگیریم.

یه بار هم یه بسته ی دیگه که همین مامور باید تحویل میداد، برده بود یه اداره دیگه به دختر عموم تحویل داده بود.حضوری رفتم اداره پست و از امور خاطی شکایت کردم، با پیگیری تنها کاری که کردن مامور ناحیه ما رو عوض کردن.

بسته های که با تیپاکش میان شرایطی بدتر از این دارن، تو سایتشون میزنه تحویل تیپاکس یار شده، بعد از چند روز هنوز خبری از تحویل نیست، معمولا کیوان رو میفرستم تا حضوری بسته رو تحویل بگیره.

جدیدا آدرس خونه بابا رو میدم، مامور تیپاکس اون ناحیه سر وقت بسته ها رو تحویل میده.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم و سعید. شنبه 29 مهر 1402 ساعت 14:30 http://Saghf.blogsky.com

مبارکه ،خریدهای انلاین جزئ جدایی ناپذیر زندگی این روزهای ما شده ....با اینهمه مشفله.

ممنون
خرید مجازی رو بخاطر وسعتی که داره و زمان کمی صرف خرید میشه، دوست دارم

شادی چهارشنبه 26 مهر 1402 ساعت 08:46 http://setarehshadi.blogsky.com/

تجربه به من میگه پستچی ها دو دسته هستن و حد وسط ندارن یا خیلی خوب و مسئولیت پذیر و خوش اخلاقن یا بی مسئولیت و طلبکار. فعلا شانس شما از نوع دومه

نسرین سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 14:53 https://yakroozeno.blogsky.com/

باور کردنی نیست! این چه جور کار کردنیه؟ لابد پشتش گرمه

ربولی حسن کور سه‌شنبه 25 مهر 1402 ساعت 12:08 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خدائی چه پستچی پرروئی دارین!
ما که همیشه تیپاکس را حضوری میریم و تحویل میگیریم. اولین باری بود که واژه تیپاکس یار را میشنیدم.

سلام دکتر
واقعا پررو تشریف داشت
تیپاکس یار رو انگار جدیدا اختراع کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد