تولد پیش از موعد دلوان

دلوان خانم از روزی که مدرسه ها تعطیل شد برای تولدش که دوماه بعد بود برنامه ریزی میکرد.

 اواسط هفته ی پیش یه روز  که سرم خیلی کار ریخته بود کیوان زنگ زد و گفت مامان زودتر تولد این دختر رو بگیرید راحت شیم

گفتم چرا؟ چی شده؟

گفت وسط این ظهر گرما بابا رو میخواد بفرسته بازار، هرچی هم میگیم بزار با مامان هماهنگ کنیم گوش نمیده، امسال قراره هفت ماهه دنیا بیاد

گفتم گوشی رو بهش بده، با صدای نازکش گفت الو مامان، من میخوام امشب تولدمو بگیرم

با تعجب گفتم امشب؟ وسط هفته؟بزار بیام خونه در موردش صحبت میکنیم.

 در نهایت راضیش کردم آخر هفته تولدشو بگیره.

دوستاشو برای پنج شنبه شب دعوت کرد، چندتاشون گفتن آخر شب والدینشون نمیتونن بیان دنبالشون، بدون اطلاع  گفته بود که مامانم میرسونتون

پنج شنبه صبح خریدهای شام و میوه رو انجام دادم، یه سر رفتم شیرینی فروشی و دو تا استند بادکنک سفارش دادم.طبق لسیت خودش شمع و برف شادی و فشفه خریدم.

عصر کیوان رو فرستادم دنبال  کیک،  از کیک های آماده و تازه یه کیک مناسب با تم بادکنها خرید.

مهموناش از ساعت 8 اومدن، با اسنک و ساندویچ مرغ پذیرایی شدن،

موزیکهای انتخابیشون رو گذاشتن و رقصیدن، دنیایی داشتن، بچه گانه و شاد.

صدای خنده هاشون  خونه رو برداشته بود، از سالن تا اتاق دلوان با هم میدویدن و قهقه میزدن، با هم می ریختن سر میز  و دعوا سر خوراکیها

 دوازده شب رضایت دادن برنامه تموم بشه و برن خونه هاشون.دونفرشون رو خودم رسوندم


شب بعدش کیک و شیرینی و میوه گرفتیم و عموها و عمه ها رو دعوت کردیم، بعد از رقتن مهمونا بیدار موندم و خونه رو مرتب کردم، وقتی خوابیدم هوا داشت روشن میشد.





نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 13 تیر 1402 ساعت 12:07 http://Saghf.blogsky.com

کلی از پستهاتون رو خوندم چقدر ساده صمیمی خودمونی و دلنشینه قلمتون ...شیراز ....خوش به حالتون که ماهی دوبار شیراز میرید ..شیراز شهر من زادگاه منه ولی الان تهرانم...شما کجایید؟

ممنون که اینجایید
شیراز خیلی با صفاست، همینطور مردمش

مهربانو شنبه 10 تیر 1402 ساعت 17:14 http://baranbahari52.blogsky.com/

پس دلوان خانوم امسال تیر ماهی بوده
مبارکش باشه کاش ما هم یاد می گرفتیم که در لحظه شاد باشیم و منتظر اما و اگر و شودها نمیموندیم .
یادم افتاد که برای تولد رفتن زمون های خودمون چه داستان هایی داشتیم هزار جور فیلتر رو رد میکردن بچه ها تا چند ساعت بتونند خوشی کنند . خدا رو شکر که خیلی مسائل حل شده واقعا و نسل های جوان اون گیر های سه پیچ سخت رو به بچه ها نمیدن

ممنون عزیزم
استرسهای روزافزون شادی رو از همه گرفته متاسفانه
سالی یه بار هم نمیذاشتن تولد دوستان شرکت کنیم

شادی شنبه 10 تیر 1402 ساعت 11:11 http://setarehshadi.blogsky.com/

مبارکتون باشه.
حالا دلوان جان سرِخود مهمون دعوت کرده من تعجب می کنم از اون خانواده ها که منتظر دعوت شما نبودن و بچه هاشون رو راحت فرستادن
چه خوب که بهشون خوش گذشته همین کافیه که زحمت هاتون نتیجه داده

ممنون عزیزم
نسل جدید گودزیلان خودشون تصمیم میگرن، والدین هم اطاعت امر میکنن

ربولی حسن کور شنبه 10 تیر 1402 ساعت 10:01 http://REZASR2.BLOGSKY.COM

سلام
حالا دو ماه دیگه و موعد تولد اصلیش مجبورتون نکنه دوباره براش تولد بگیرین صلوات!

سلام دکتر
بعید نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد