حساسیت

چند وقتی میشه صبحها ساعت 5 الا 6 با آبریزش شدید و عطسه از خواب بیدار میشم و کل روز درگیر آبریزش و عطسه هستم.

دیروز به سختی یه نوبت از دکتر متخصص گرفتم.بعد از تست آلرژیک و تست ریه فرمودند که مقدار کمی آسم همراه با مقدار زیادی آلرژی دارم.

الرژی به پرندگان و مایت بیشترین درصد رو داشت.

معمولا از دوبالش استفاده میکنم، بالش پر و رویی از بالش پشم و شیشه، باید هر دو رو عوض کنم و از بالش طبی استفاده کنم.

دارو و اسپری هم داد که استفاده کنم و بعد یه ماه دوباره ویزیت بشم.


***

همسر هر شب اصرار داره که برای  سحری خوردن بیدار نشم و آخر شب غذا بخورم و بخوابم، خودش اینکارو میکنه و تا آخر روز انرژی داره.

اما من اگه سحری نخورم تا ظهر بیشتر انرژی ندارم.

دیروز برای مجاب کردن همسر سحری بیدار نشدم، از بعد از ظهر که رفتم خونه عملا رو به موت بودم، به همسر میگم اینم از وضعیت من بدون سحری.

همسر نتیجه میگیره که کلا روزه نباید بگیرم



نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین شنبه 17 اردیبهشت 1401 ساعت 12:44 https://yakroozeno.blogsky.com/

نو رو خدا بالش پر استفاده نکن
همسرت به نتیجه ای که من رسیدم رسیدن حالا که دیگه تمام شد

بالشم رو عوض کردم، اولش سخت بود و خواب راحتی نداشتم، الان عادت کردم، بالش جدیدمو با خوم همه جا میبرم

زهرا..‌. دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:20 http://saatsheni1531.blogfa.com

امیدوارم زودترمشکل حساسیتتون بهترشه عزیزم...
منوهمسری خیلی ساعت تغییر دادیم و الان تقریبا ۱ونیم ۲ میخوریم وبعدش میخوابیم‌،اینجوری هم خوابمون بهتره هم توروز اذیت نمیشیم

امیدوارم، خیلی اذیت میشم

ربولی حسن کور چهارشنبه 24 فروردین 1401 ساعت 15:52 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
امیدوارم با عوض کردن بالشها مشکلتون کمتر بشه

سلام دکتر
هنوز بالش مورد نظر رو پیدا نکردم، فعلا با دارو مشکلم کم شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد