انتخاب

چند رو پیش که پرسپولیس بازی داشت، پسر کوچکه همرا همسر رفتن خونه پدربزرگش.

همسر پرسپولیسی دو آتیشه ست، معمولا موقع بازی میره اونجا همراه با برادراش بازی رو تماشا میکنه.بعد از بازی یه ویس از پسرکوچکه تو گروه واتس اپ خانوده همسر ارسال شد.

من اول متوجه نشدم چی میگه، بعد که دقت کردم متوجه شدم که میگه لعنتی های دو ستاره.

روز بعد یه سر رفتیم خونه پدرشوهر، به برادر شوهر گفتم نباید بچه رو از لان تعصبی بار آورد، شما اجازه ندارید چیزی که خودتون دوست دارید رو به بچه قالب کنید.

گفت که خودش دوست داره طرفدار پرسپولیس باشه، گفتم بچه سه ساله طرفداری رو حالیش نمیشه، دوست دارم وقتی این چیزا حالیش شد خودش انتخای آزاد داشته باشه نه اینکه به خاطر اطرافیانش یه موضوعی رو انتخاب کنه.

برادر شوهر خیلی جبهه گرفت و با عصبانیت گفت حالا که تو ناراحت شدی من امشب این پسر رو طرفدار استقلال میکنم تا خوشحال بشی!!!!

گفتم حرف من این نیست که الان طرفدار کدوم تیم باشه، حرف من اینه که خودش به یه سنی برسه که بتونه تیم مورد علاقه شو انتخاب کنه شاید دوست داشت طرفدار سپاهان باشه، مهم اینه که خودش انتخاب کنه.

آخرش هم نتونتستم قانعشون کنم .

نظرات 2 + ارسال نظر
نسرین یکشنبه 23 آبان 1400 ساعت 10:46 https://yakroozeno.blogsky.com/

کلا اصل ورزش و روحیه ورزشکاری اینه که مهم نباشه کی برنده کی بازنده میشه. خوب بازی کردن و تلاششون مهمه.
کار خوبی کردی اعتراض کردی

درسته، من هم دوست ندارم از الان یرد و باخت برا بچه ارزش بشه

زهرا..‌. چهارشنبه 19 آبان 1400 ساعت 15:30 http://saatsheni1531.blogfa.com

منم کاملا باهاتون موافقم
اتفاقا این اتفاق برای منم پیش اومد،مادروپدرو برادربزرگترم استقلالی و همسر وبرادرکوچیکترم پرسپولیسی هستند و یه شب هردو گروه تلاش میکردن رنگ ابی یاقرمز روبهش تحمیل کنن واونم همش میگفت سبز دوستدارم با اینک شوخی بوداما ب همشون تذکردادم ک دیگ اینکارونکنن

بچه ها این وسط سردرگم میشن که به حرف کدوم یکی عمل کنن
پسر من عموهاشو خیلی دوست داره و تلاش میکنه اونا ازش راضی باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد