کسری


کیوان رو صدا زدم که بره آمپول نوروبیون برام بگیره.

موقع زدن آمپول کسرای بالا سرم وایساده بود.

به کیوان  میگفت: داداش درش بیار ببینم سوراخ شده

...

 رفته بودم بخوابم، موقع مسواک زدن با باباش دعواش شد

از اتاق صداشو میشنیدیم که به باباش میگه : باید این بابا رو بدم به عموها، بد شده، من دیگه نمیخوامش

...

عموش رفته مو کاشته به کسری میگه میخوام باباتو ببرم مو بکاره

دست میزاره رو کله باباش و میگه بابام همینجوری خوشگلتره

عموش میگه خوب داداشتو میبرم مو بکاره

میگه داداشم خودش مو داره

...

باباش میگه من چندتا جوجه دارم؟ میگه دوتا، من و آبجی

باباش میگه پس کیوان چی؟ میگه داداشی دیگه بزرگ شده جوجه نیست

...

زن دایی ها رو بیشتر از دایی ها دوست داره، بابا رو بیشتر از مامان

...

سه سال و نیمشه




نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا..‌. دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 22:42 http://saatsheni1531.blogfa.com

عززززیزم
ماشالله بهش
همسن عسلک منه
دخترمنم زندایی هاشوبیشترازدایی هاش دوستداره مخصوصا کوچیکه که خییییلی دوسشداره

ممنون عزیزم
عسلک خیلی شیرین و دوست داشتنیه

نسرین دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 01:25 https://yakroozeno.blogsky.com/

او بچه هست، مسئولیت تو هست نذاری فرزندتو با این سوال مسخره اذیت کنند عزیزم.

کاملا درسته

نسرین یکشنبه 7 آذر 1400 ساعت 01:32 https://yakroozeno.blogsky.com/


چه شیرین زبونه ماشالا
ازش که نمی پرسی : مامانو بیشتر دوست داری یا بابا رو؟
اگه می پرسی دیگه اینکار رو نکن عزیزم. از نظر روانشناسی بدترین سوالیه که میشه از یه بچه پرسید. در هر سنی.
اکر هم نه که ببخشید فضولی مردم

ممنون عزیزم
متاسفانه بعضی افراد نزدیک ازش میپرسن بابا رو بیشتر دوست داری یا مامان؟
زمان بچگی کیوان، اصفهان زندگی میکردیم، هر وقت میومدیم شهر خودم ازش میپرسیدن اصفهان رو بیشتر دوست داری یا اینجا رو؟ کیوان میگه این سوال و اینکه بابا رو بیشتر دوست دارم یا مامان روبدترین سوالی بود که میپرسیدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد