شب پاییزی خوبی بود

همسر دوست داره موقع  دیدن فوتبال پیش برادراش باشه، دیروز عصر زنگ زد برادرش اومد دنبالش.با پسر کوچیکه رفتن.

دخترک دوست داشت باهاشون بره چون مشقاشو ننوشته بود مجبور شد خونه بمونه، بهش قول دادم بعد از تموم شدن مشقاش ببرم سوپری و کیک و شیر براش بخرم.

تصمیم گرفتم حالا که تا سر کوچه میخوام برم و مجبور شال و کلاه کنم بهتره یه سر برم بازار.پسر بزرگه ساعت 7 از کلاس برگشت، گفتم من میخوام برم بازار دوست داری بیایی؟ آماده شدیم و سه تایی با هم رفتیم.

به فروشگاه لوازم خانگی که طرف قرارداد اداره بود رفتم، چقد همه چی گرون بود. تصمیم داشتم برا خواهرم که در شرف ازدواجه مقداری وسیله بردارم.

یه آبمیوه گیری و یه مخلوط کن جدا جدا برداشتم، دو تا فلاکس و کتری برقی و یه سرویس قابلمه.رنگ زدم به خواهرم گفت داره میره خونه، گفتم ما هم میایم.

ما زودتر رسیدیم بابا در رو باز کرد، مامان همیشه به استقبالمون میومد امروز خبری ازش نبود، بابا گفت رفته بخوابه، رفتم تو اتاقش، خواب نبود، کسل و بیحال بود.

وسایل رو گذاشتیم تو هال، رفتم آشپزخونه، مامان پشت سرم اومد، وسایل کتلت رو آماده کرده بودگفت بشینین تا من اینا رو سرخ کنم،.به زور راضیش کردم بره بشینه تا من کتلتا رو سرخ کنم.خواهر با نامزدش اومدن، از دیدن وسایل کلی ذوق کرد، همه تو آشپزخونه جمع شدن، من کتلت سرخ میکردم اونا داغ داغ میخوردن.

آخر شب مامان میگفت خیلی سرحال شدم، خوب شد اومدید.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 07:40 https://baranbahari52.blogsky.com/

عزززیزم چه راحت جمع صمیمی و گرمتون رو‌مجسم کردم
خدا رو شکر که دوستت نازنینی مثل تو دارم
دستت دردنکنه کنار خانواده قاب بزرگ و زیبایی درست کردی

ممنون مهربانوی عزیز
امیدوارم لیاقت دوستی شما رو د اشته باشم

زهرا..‌. دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 17:52 http://saatsheni1531.blogfa.com

کانون خانوادتون همیشه گررررم
برای خواهرتون هم ارزوی خوشبختی میکنم

ممنون زهرا جان
امیدوارم همه خانواده ها کانون گرمی داشته باشن

نسرین دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 00:49 https://yakroozeno.blogsky.com/

دستت درد نکنه، چه خواهر خوبی هستی و چه دختر خوبی.
کاش منهم بودم از اون کتلتا می خوردم. آخه من عاشق کتلتم. باورت نمیشه ولی حدود شش ساله گیاهخوارم ولی هر وقت میام ایران باید ساندویج کتلت را حداقل دوبار بخورم.
خودم دیگه درست نمیکنم.
فهمیدم دوتا پسر و یه دختر گل داری.
عزیزم پیشنهاد می کنم بری صفحهً اصلی و در قسمت پیوندها اسم و آدرس هر وبلاگیو دوست داری سیو کنی. اینجوری راحت به دوستات سر می زنی . (البته مجبور نیستی)
اگر اینکار رو دوست داشتی بکنی، ازت خواهش می کنم اول وبلاگ مبارزه با کودک آزاری را سیو کن. بخاطر شکستن تابوها و بخاطر بچه های بیگناهی که ابیوز میشن.
ممنون میشم

نسرین جان ممنون که بهم سر زدی
بله دوتا پسر و یه دختر
واقعا نمیشه از کتلت گذشت
چشم حتما، ممنون از پیشنهادتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد