اولین ورودم به دنیایی وبلاگ نویسی

امروز 19 مهر 1400 وبلاگم متولد شد، به امید اینکه باعث رشد و توسعه ی شخصیم شود.

  حالا که اکثروبلاگ نویسان از وبلاگستان به اینستاگرام کوچ کرده اند من به اینجا آمده ام.آرامش اینجا را دوست دارم.

نظرات 5 + ارسال نظر
ماجد سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 18:54

سلام خانم پریمهر
وبلاگتون مبارک
امیدواریم هر لحظه، رسیدن به هدفتون از این وبلاگ رو حس کنید
منم حرکتتون بعد از کوچ کلت رو دوست داشتم. لذت بسیار ببرید
از وبلاگ نسرین خانم عزیز میام

سلام ماجد جان
قبل از کوچ اینجا برام کسل کننده بود الان خیلی قدرشو میدونم

ممنون که به من سر زدید

مهربانو سه‌شنبه 27 مهر 1400 ساعت 07:29 https://baranbahari52.blogsky.com/

سلام پریمهر عزیزم خوش اومدی دوست من
خیلی هم عااالی شد که مینویسی من اینستادارم ولی بلاگستان خونه ی اصلیمه

سلام مهربانو جان
ممنون
پیچ اینستاتون رو دارم خیلی خوب و پر باره اما من هر روز وبلاگتون رو باز میکنم و منتظر پست جدیدهستم

زهرا..‌. دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 17:38 http://saatsheni1531.blogfa.com

سلام پریمهرجان
منم عین شما وقتی همه رفتن سراغ اینستا من اومدم تودنیای وبلاگ و دقیقا منم دلیلم آرامش اینجا بود....بهتون تبریک میگم

سلام زهرا جان
ممنون که به وبلاگم سرزدید

لیدا دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 09:17

سلام.خوش امدی.پست هات به دلم نشست.موفق باشی و ماندگار

سلام
ممنون

نسرین دوشنبه 26 مهر 1400 ساعت 00:41 https://yakroozeno.blogsky.com/

به به! خوش اومدی افروز جان... یا خطابت کنم پریمهر؟
کامنتات که همیشه خیلی خوب بودن حتما قلم خوبی هم داری.
روز تولد پسر من اینجا رو افتتاح کردی، بیشتر خوشم آمد.
من نه فیس بوک دارم نه اینستا. هر دو رو باز کردم دیدم نمیتونم رابطه برقرار کنم و باهاشون راحت نیستم ولی وبلاگ واقعاً دنجه و خوب

ممنون نسرین جان
پریمهر صدام کنید لطفا
خوشحالم که خشتون اومده
سالهاست که وبلاگ میخونم و دوست داشتم خودم هم وبلاگ داشته باشم، ترس داشتم که نکنه خوب ننویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد